Έργο
    1. Ως Πρόεδρος του Οργανισμού Οδικής ασφάλειας του
Δήμου Αθηναίων
    μελέτησε τις συνθήκες μετάβασης και επιστροφής των μαθητών στα σχολεία, υπέδειξε τις απαραίτητες αλλαγές για την ασφαλή κίνησή τους και τύπωσε φυλλάδια με συμβουλές για γονείς.
    1. Ως Πρόεδρος της
Δημοτικής Επιχείρησης Ελέγχου Στάθμευσης
    , απομάκρυνε από τους δρόμους χιλιάδες παρατημένα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να βελτιωθεί η εικόνα της πόλης και να ελευθερωθούν αντίστοιχες θέσεις στάθμευσης.
    1. Το
2003
    1. έφερε (δωρεάν) στην Ελλάδα, το μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής που δίδασκαν 13 ευρωπαϊκές χώρες, το έδωσε στα 171 δημοτικά σχολεία του
Δήμου Αθηναίων
    και οργάνωσε σεμινάρια για τους δασκάλους που είχαν δείξει ενδιαφέρον.
10-11/6/2003
    Διοργάνωσε Σεμινάρια σε Τροχονόμους, για την ενημέρωση τους σε θέματα νέας τεχνολογίας στο Δημαρχείο Αθηναίων.
    Πρόεδρος της Δικομματικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής (Η Επιτροπή δημιουργήθηκε μετά από δικές του πιέσεις και, στο διάστημα που ήταν Πρόεδρος δεν δίσταζε να επικρίνει δημόσια τις λανθασμένες αποφάσεις όλων των υπουργών).
    Εξελέγη βουλευτής χωρίς προεκλογικές ομιλίες και συγκεντρώσεις, χωρίς αφίσες, πανώ, και φωτογραφίες… Δεν είχε πολιτικό γραφείο. Δεν είχε οδηγό. Δεν είχε αστυνομικούς-σωματοφύλακες (ζήτησε να πάνε σε αστυνομικά τμήματα για να προστατεύουν τους πολίτες). Άφησε στο γκαράζ της Βουλής το βουλευτικό αυτοκίνητο που δικαιούτο και κυκλοφορούσε με δικό του υβριδικό. Δεν έκανε ποτέ κομματικές ομιλίες και αντιπαραθέσεις του στυλ «Εμείς» και «Εσείς».
    Ήταν ο πρώτος βουλευτής που παρέδωσε το βουλευτικό αυτοκίνητο που του δώθηκε και κυκλοφορούσε με το δικό του, υβριδικό αυτοκίνητο!
    Πρότεινε και η Βουλή αποδέχτηκε, να δημιουργηθεί Διακομματική επιτροπή οδικής ασφάλεια. Να αποκτήσουν όλοι οι βουλευτές μικρά υβριδικά και όχι πανάκριβα αυτοκίνητα.
    1. Όταν εισηγήθηκε το θέμα της οδικής ασφάλειας τον χειροκρότησαν όλες οι πτέρυγες της Βουλής και (επειδή αυτό έγινε για πρώτη φορά), ο Πρόεδρος του Κοινοβουλίου ζήτησε να γραφτεί στα πρακτικά.
Ζήτησε με ερωτήσεις του…
    • Να δημιουργηθεί ειδικός φορέας οδικής ασφάλειας.
    • Να αρχίσουν θεωρητικά μαθήματα αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας στη Β’ Λυκείου.
    • Να δίνεται δωρεάν ένα κράνος, σε όλους όσοι παίρνουν δίπλωμα μοτοσυκλέτας.
    • Να αρχίσουν μαθήματα Α’ βοηθειών σε νέους και παλιούς οδηγούς.
    • Να αλλάξει ριζικά το σύστημα εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών.
    • Να γίνει εξορθολογισμός των ορίων ταχύτητας.
    • Να κρίνονται οι προαγωγές των διοικητών της Τροχαίας από το ουσιαστικό έργο τους και όχι από τον αριθμό των κλήσεων.
    • Να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
    • Να φύγουν από τους δρόμους οι παράνομες και επικίνδυνες πινακίδες.
    • Να δοθεί προσωρινά ένα μέρος από το αεροδρόμιο του Ελληνικού για αγώνες ντράγκστερ (400μ σε ευθεία), ώστε να εκτονώνονται εκεί οι νέοι και να σταματήσουν οι επικίνδυνες κόντρες στους δρόμους.
    • Να ενημερωθούν οι δικαστές στα θέματα νέας τεχνολογιας κ.ά.
    Ως μέλος της Επιτροπής Αναθεώρησης του Κ.Ο.Κ. Ζήτησε να γίνουν πιο αυστηρά τα πρόστιμα για παραβάσεις που σκοτώνουν και να μειωθούν τα πρόστιμα για πολλές τελείως τυπικές παραβάσεις.
    Παραιτήθηκε από Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας το 2008 «γιατί δεν γινόταν τίποτα από αυτά που ήθελε να κάνει», αλλά και επειδή δεν ορίσθηκαν ποτέ μέλη στην Επιτροπή, (προφανώς για να μη λειτουργήσει), επειδή δεν συμφωνούσε με το μπέρδεμα αρμοδιοτήτων των δήθεν συναρμόδιων υπουργείων και επειδή δεν έγινε ποτέ ο Φορέας οδικής ασφάλειας που είχε ζητήσει.
    1. Τις ημέρες των μεγάλων εξόδων από την
Αθήνα
    , έβαζε σε ειδικά βάθρα τρακαρισμένα αυτοκίνητα με μηνύματα για την οδική ασφάλεια και ευαισθητοποίησε όλους τους οδηγούς.
    Ήταν εμπνευστής και οργανωτής του Διαγωνισμού Οικονομίας, μιας σειράς αγώνων με χειροποίητα αυτοκίνητα που έφτιαξαν ομάδες φοιτητών, μαθητών, προσκόπων, αλλά και ολόκληρες οικογένειες.
1975-1977 και 1980-1984
    1. Διετέλεσε Γενικός Γραμματέας
Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου
    (ΣΟΑΑ).